Akumulator Fenix HM60R

Marka: Fenix
Dostępność W magazynie (1 szt)
Kod: HM60R
487,08 zł 396 zł bez VAT
Akumulator Fenix HM60R
Marka: Fenix
Fenix HM60R to wysokowydajny reflektor ładujący, który oferuje strumień świetlny do 1200 lumenów w głównym reflektorze o zasięgu 116 metrów. Drugi reflektor o mocy do 350 lumenów ma lekki tor bardzo szeroki i gładki z neutralną bielą. Zaletą tego odcienia jest bardziej naturalne i kontrastowe oddawanie barw w terenie. Sterowanie obiema diodami LED jest niezależne od siebie, a użycie reflektora jest bardzo proste (jednak stożków nie można łączyć). Reflektor ma również czerwone światło o mocy 5 lumenów. W pakiecie znajduje się również akumulator litowo-jonowy typu 18650 o pojemności 2600 mAh, który ładowany jest bezpośrednio w reflektorze za pomocą złącza USB-C. Ponadto w trybach 130 i 350 lumenów reflektor oferuje specjalną funkcję w zdalnym reflektorze o nazwie "FREQUENCY SENSING", gdzie wykrywa ruch w tych trybach i może automatycznie dostosować moc do wybranej wartości w zależności od prędkości jazdy (częstotliwość kroku). Nadaje się zatem do nocnego biegania, narciarstwa biegowego, turystyki pieszej, wędkarstwa, speleologii i pracy. Całkowicie metalowa konstrukcja zapewnia wysoką trwałość, optymalne chłodzenie i jednocześnie jest w pełni wodoodporna zgodnie ze standardem IP68 do głębokości 2 metrów pod wodą. Wszystkie parametry lampy (strumień świetlny, czas pracy akumulatora, wodoodporność, poświata i odporność na wstrząsy) mierzone są zgodnie z NORMĄ ANSI/NEMA FL 1-2009. Parametry reflektora ładującego Fenix HM60R Zastosowano mocną diodę Cree XP-G2 LED o neutralnym odcieniu, diodę Luminus SST-40 z dziennym odcieniem białego światła i dwie dodatkowe czerwone diody LED Everlight 2835 o żywotności 50000 godzin. Zdalny reflektor: 1200 lumenów (2 godziny) -> 350 lumenów (8 godzin) -> 130 lumenów (18 godzin) -> 30 lumenów (54 godziny). Szeroki reflektor: 350 lumenów (8 godzin) -> 70 lumenów (24 godziny) -> czerwony 5 lumenów (100 godzin) -> czerwony sygnał SOS 5 lumenów (200 godzin). Strumień świetlny i czasy wytrzymałości są mierzone za pomocą dołączonej baterii Li-ion 18650 o pojemności 2600 mAh. Reflektor świateł drogowych tworzy stożek świetlny o zasięgu 116 metrów (3400 cd), szeroki reflektor świeci do odległości 33 metrów (268 cd), czerwone światło ma zasięg 5 metrów (7 cd). Elektronika z regulacją cyfrową, zabezpieczenie przed przeciwstawnym włożeniem baterii i zabezpieczenie przed przegrzaniem. Wykorzystuje jeden akumulator litowo-jonowy 18650 o pojemności 2600 mAh, który znajduje się w pakiecie. W nagłych wypadkach można również użyć dwóch litów CR123A. Pamięć dla ostatniego ustawionego trybu zasilania (tylko w zdalnym reflektorze). Reflektor można obracać w uchwycie w szerokim zakresie i w ten sposób ustawić pożądany kierunek oświetlenia. Wykonana z litego stopu aluminium o twardej do zarysowania powierzchni - anodowana twardo typ III. Wodoodporny zgodnie ze standardem IP68 (testowany pod wodą na głębokości 2 metrów). Wymiary reflektora: 8,5 cm x 4,5 cm x 4,5 cm. Waga 157 gramów (w tym bateria i pasek). Odporny na wstrząsy do upadków z wysokości 2 metrów. Hartowana ultra-czysta szklana soczewka z powłoką antyrefleksyjną. W zestawie znajduje się reflektor, bateria Fenix 18650 2600 mAh, USB-C, paski na głowę i zapasowy O-ring. Reflektor można kupić obudowę Fenix APB-20, Fenix APB-30, adapter USB do sieci elektrycznej i adapter USB do samochodu. Aby ułatwić mocowanie do kasku, można dodać uchwyt Fenix ALG-03. Użyj W fabryce może znajdować się nasadka izolacyjna wewnątrz latarki na baterii. Wyjmij go z baterii przed pierwszym użyciem. Gdy reflektor jest wyłączony, przechodzi w ostatnio używany tryb zdalnego reflektora, przytrzymując przycisk przez 0,5 sekundy. Reflektor wyłącza się na czerwonym świetle, naciskając dwukrotnie przycisk. Reflektor wyłącza się, przytrzymując przycisk przez 0,5 sekundy. Gdy reflektor jest włączony, można przełączać się między pilotem a szerokimi reflektorami, przytrzymując przycisk przez 1,2 sekundy. Nie jest możliwe uruchomienie obu reflektorów w tym samym czasie. Jeśli reflektor jest włączony, możliwe jest przełączanie krótkich naciśnięć przycisku, aby przełączyć tryby zasilania rzędu 30 - 130 - 350 - 1200 lumenów (gdy zdalny reflektor jest włączony). Latarka posiada pamięć na zdalny reflektor i zawsze włącza się w ostatnim ustawionym trybie. Przy szerokim reflektorze zawsze uruchamia się na czerwonym świetle 5 lumenów, a kolejne naciśnięcie przycisku przełącza tryby w kolejności 70 - 350 lumenów i 5 lumenów sygnału SOS. Frequency Sensing - ta funkcja automatycznie dostosowuje moc do prędkości jazdy w trybach 130 i 350 lumenów na zdalnym reflektorze. Standardowe światło reflektora jest ustawione na 150 kroków na minutę. Przy niższej prędkości sama moc stopniowo zmniejsza się do 70%, a przy wyższej prędkości, wręcz przeciwnie, zwiększa moc do 150% normy. Wskaźnik stanu naładowania akumulatora: Po krótkim naciśnięciu przycisku (reflektor musi być wyłączony) wskaźnik LED STANU NAŁADOWANIA AKUMULATORA w przycisku jest aktywowany. Zielone światło wskazuje, że bateria jest naładowana do 85-100%, zielone światło do 50-85%, czerwone światło 25-50%, czerwone światło mniej niż 25%. Blokowanie reflektora przed przypadkowym włączeniem: Włącz korek akumulatora reflektora o ćwierć obrotu, spowoduje to zerwanie styku elektrycznego i nie będzie można włączyć reflektora. Przycisk można również zablokować elektronicznie – gdy reflektor jest wyłączony, przytrzymaj przycisk przez 3 sekundy. Po zablokowaniu latarka na czerwono. Aby odblokować, przytrzymaj ponownie przycisk przez 3 sekundy. Zabezpieczenie przed przegrzaniem: Jeśli temperatura reflektora przekroczy 55 ° C, automatycznie zmniejszy moc stopniowo, aż temperatura się ustabilizuje. Gdy tylko temperatura spadnie poniżej 55° C, ponownie możliwe jest użycie trybów najwyższej mocy. Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowania akumulatora: Jeśli napięcie akumulatora spadnie poniżej ustawionego poziomu, reflektor automatycznie przełącza się na niższe tryby zasilania. Jeśli reflektor jest już przełączony w tryb najniższej mocy, a akumulator jest krytycznie rozładowany, wskaźnik w przycisku zacznie migać na czerwono. Jednak reflektor będzie nadal świecił, dopóki akumulator nie zostanie całkowicie rozładowany. Uwaga: ostrzeżenie o rozładowanym akumulatorze jest kalibrowane tylko do napięcia akumulatorów litowo-jonowych. Ładowanie Odkręć wodoodporną nakrętkę po stronie, która pokrywa złącze USB-C. Podłącz ładujący USB-C do reflektora, a jego drugi koniec do złącza USB komputera, zasilacza USB lub samochodowego adaptera USB. Alternatywnie do ładowania można również użyć dowolnej ładowarki do telefonu komórkowego ze złączem USB-C. Podczas ładowania przycisk boczny świeci na czerwono i zmienia kolor na zielony po pełnym naładowaniu. Czas ładowania w pełni rozładowanego akumulatora trwa około 3 godzin. Zastosowany akumulator litowo-jonowy nie cierpi na efekt pamięci, dzięki czemu reflektory można naładować w dowolnym momencie. Po naładowaniu ponownie dokręć wodoodporną nakrętkę. Ostrzeżenie Nie demontuj zapieczętowanych części samodzielnie, ponieważ naruszy to gwarancję. W przypadku korzystania z jednorazowych baterii CR123A nie próbuj ładować ich w reflektorze. Wyjmij baterie z latarki, jeśli nie zamierzasz jej używać przez długi czas lub jeśli baterie są już rozładowane. W przeciwnym razie niektóre akumulatory niższej jakości mogą uszkodzić reflektor. Jeśli reflektor, nie przełącza się w tryby wyższej mocy lub nie świeci się, może to być jedna z następujących przyczyn: Baterie są niskie - ładuj je lub wymieniaj. Nasadka reflektora jest dozwolona – dokręć ją. Styki elektryczne są brudne – wyczyść je watą nasączoną alkoholem. Gwarancja Pięć lat gwarancji na reflektor, dwa lata na akumulator.
Kategoria: Lampy czołowe
Waga: 0.157 kg

Bądź pierwszą osobą, która napisze post do tej pozycji.

Nie wypełniaj tego pola: