Akumulator oryginalny Fenix HM50R V2.0

Marka: Fenix
Dostępność W magazynie w ciągu 1 tygodnia
Kod: HM50RV20
370,23 zł 301 zł bez VAT
Akumulator oryginalny Fenix HM50R V2.0
Marka: Fenix
Fenix HM50R V2.0 to druga generacja popularnego reflektora ładującego o jasności do 700 lumenów, zasięgu 115 metrów i czerwonym świetle. Do zasilania można użyć akumulatora litowo-jonowego RCR123A (w zestawie) lub jednorazowej baterii CR123A (ograniczonej do 130 lumenów). Akumulator RCR123A można ładować za pomocą złącza USB-C bezpośrednio w reflektorze. Źródłem światła jest wysokiej klasy dioda LED CREE XP-G3 S4 o odcieniu światła dziennego (6000 K). W przycisku sterującym z boku reflektora znajduje się również dioda kontrolna, która po naciśnięciu pokazuje stan naładowania akumulatora. Reflektor jest również wyposażony w funkcję zwiększającą wytrzymałość. Przy długotrwałym użytkowaniu stopniowo zmniejsza wydajność w małych krokach, aby osiągnąć dłuższy czas świecenia (patrz wykres wytrzymałości). Jeśli interesują Cię różnice między tym modelem a reflektorem Fenix HM51R Ruby V2.0, przeczytaj artykuł Porównanie reflektorów Fenix HM50R V2.0 i Fenix HM51R Ruby V2.0. Całkowicie metalowa konstrukcja zapewnia wysoką trwałość, optymalne chłodzenie i jednocześnie jest w pełni wodoodporna zgodnie ze standardem IP68 do głębokości 2 metrów pod wodą. Praktyczność reflektora zwiększa możliwość usunięcia światła z uchwytu na głowę i wykorzystania go nawet jako małej lampy kieszonkowej. Reflektor Fenix HM50R V2.0 jest idealnym towarzyszem różnych aktywności sportowych, wycieczek na łono natury, do domu i pracy. Wszystkie parametry lampy (strumień świetlny, czas pracy akumulatora, wodoodporność, poświata i odporność na wstrząsy) mierzone są zgodnie z NORMĄ ANSI/NEMA FL 1-2009. Parametry reflektora Fenix HM50R V2.0 Zastosowano mocną diodę LED Cree XP-G3 S4 (6000 K) i dwie czerwone diody LED Everlight, wszystkie o żywotności 50000 godzin. Cztery tryby światła białego: 700 lumenów (1 godzina) -> 400 lumenów (3 godziny) -> 130 lumenów (8 godzin) -> 30 lumenów (42 godziny). Dwa tryby czerwonego światła: 5 lumenów (60 godzin) - > czerwony 5 lumenów (120 godzin). Ciągły stożek świetlny o zasięgu do 115 metrów (3350 cd) Elektronika z funkcją wydłużonego czasu świecenia stopniowo zmniejsza wydajność w małych krokach. Ochrona przed odwrotnym włożeniem baterii. Wykorzystuje jedną baterię litowo-jonową Fenix RCR123A 700 mAh do zasilania. który jest zawarty w pakiecie. W nagłych wypadkach do zasilania można wykorzystać nawet jedną jednorazową baterię litową CR123A 3V, ale najwyższy dostępny tryb będzie wynosił 130 lumenów. Wygodna obsługa za pomocą jednego przełącznika elektronicznego z boku reflektora. Reflektor zapamiętuje ostatni ustawiony tryb zasilania (dotyczy tylko światła białego). Wskaźnik stanu naładowania akumulatora. Pasek z elementami odblaskowymi. Sprytnie zaprojektowany uchwyt działa również jako klamra, jeśli zdejmiesz reflektor z paska. Reflektor można obracać w uchwycie w szerokim zakresie i w ten sposób ustawić pożądany kierunek oświetlenia. Wykonane ze stopu aluminium o twardej do zarysowania powierzchni - anodowane na twardo typ III. Odporny na uderzenia podczas upadków z wysokości 2 metrów. Pyłoszczelny i wodoodporny zgodnie ze standardem IP68 (testowany pod wodą na głębokości 2 metrów). Wymiary reflektora wraz z uchwytem: 6,4 cm x 3,6 cm x 3,2 cm. Waga 78 gramów (w tym bateria i paski). Pakiet zawiera reflektor, pasek na głowę, klamrę, zapasowy O-ring, akumulator Fenix ARB-L16-700P 700 mAh oraz ładujący USB-C. Czołówkę można kupić obudowę fenix APB-20 oraz zestaw czarnych pasków AFH-02 bez elementów odblaskowych. Nadaje się do polowań, wojska lub policji. Reflektor można przymocować do kierownicy za pomocą blokady i wsporników Bikeblock po wyjęciu z uchwytu. Istnieje również możliwość zakupu adaptera USB do sieci elektrycznej oraz adaptera USB do samochodu lub zapasowej baterii RCR123A ze złączem micro-USB lub zapasowej baterii o większej pojemności 800 mAh. Użyj W fabryce może znajdować się czarna nasadka izolacyjna wewnątrz latarki na baterii. Wyjmij go z baterii przed pierwszym użyciem. Reflektor wyłącza się do ostatnio używanego trybu światła białego, przytrzymując przycisk przez 0,5 sekundy. Reflektor wyłącza się na czerwonym świetle, naciskając dwukrotnie przycisk. Reflektor wyłącza się, przytrzymując przycisk przez 0,5 sekundy. Jeśli reflektor jest włączony, możliwe jest przełączanie krótkich naciśnięć przycisku, aby przełączyć tryby zasilania rzędu 30 - 130 - 400 - 700 lumenów (po włączeniu do światła białego) lub czerwono -czerwonego (po włączeniu na czerwone światło). Latarka posiada pamięć i zawsze włącza się w ostatnim ustawionym trybie (dotyczy tylko światła białego). Zabezpieczenie przed przegrzaniem: Praca w najwyższym trybie jest ograniczona do 1 minuty, a następnie moc jest stopniowo zmniejszana do około 500 lumenów w ciągu 5 minut. Jeśli wewnętrzna temperatura latarki wzrośnie powyżej 60°C, automatycznie zaczyna stopniowo zmniejszać moc, aż temperatura się ustabilizuje. Gdy tylko temperatura latarki spadnie poniżej 60°C, moc będzie stopniowo ponownie wzrastać. Wskaźnik stanu naładowania akumulatora: Po krótkim naciśnięciu przycisku (reflektor musi być wyłączony) wskaźnik LED w przycisku jest aktywowany. Jeśli dioda wskaźnika jest zielona, akumulator jest ładowany do ponad 80%. Zielone oznacza 50-80% pojemności. Jeśli świeci na czerwono, jest ładowany do 20-50%. Czerwona lampa błyskowa wskazuje, że pozostało mniej niż 20% pojemności baterii. Wskazanie działa poprawnie tylko z akumulatorami RCR123A / 16340. Ładowanie: Otwórz gumową nasadkę złącza ładowania i podłącz dołączony do latarki (złącze USB-C), podłącz drugi koniec do komputera, power banku lub adaptera USB do sieci lub samochodu (brak w zestawie). Podczas ładowania przycisk boczny świeci na czerwono i zmienia kolor na zielony po pełnym naładowaniu. Po naładowaniu latarki ponownie uszczelnij złącze ładowania gumową nasadką. Ładowanie w pełni rozładowanego akumulatora trwa około 1,5 godziny. W nagłych wypadkach latarka może być również używana podczas ładowania, ale dostępne będą tylko najniższe tryby biały i czerwony. Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowania akumulatora: Jeśli napięcie akumulatora spadnie poniżej ustawionego poziomu, reflektor automatycznie przełącza się na niższe tryby zasilania. Jeśli reflektor jest już przełączony w tryb najniższej mocy, a akumulator jest krytycznie rozładowany, wskaźnik w przycisku zacznie migać na czerwono. Jednak reflektor będzie nadal świecił, dopóki akumulator nie zostanie całkowicie rozładowany. Uwaga: ostrzeżenie o rozładowanym akumulatorze jest kalibrowane tylko do napięcia akumulatorów litowo-jonowych. Blokowanie reflektora przed przypadkowym włączeniem: Włącz korek akumulatora reflektora o ćwierć obrotu, spowoduje to zerwanie styku elektrycznego i nie będzie można włączyć reflektora. Przycisk można również zablokować elektronicznie – gdy reflektor jest wyłączony, przytrzymaj przycisk przez 3 sekundy. Po zablokowaniu latarka na czerwono. Aby odblokować, przytrzymaj ponownie przycisk przez 3 sekundy. Ostrzeżenie Nie demontuj zapieczętowanych części samodzielnie, ponieważ naruszy to gwarancję. Używaj tylko wysokiej jakości baterii, aby nie uszkodzić latarki, na przykład z powodu wycieku substancji z baterii. Wyjmij baterie z latarki, jeśli nie zamierzasz jej używać przez długi czas lub jeśli baterie są już rozładowane. W przeciwnym razie niektóre akumulatory niższej jakości mogą uszkodzić reflektor. Jeśli reflektor, nie przełącza się w tryby wyższej mocy lub nie świeci, może to być jedna z następujących przyczyn: Baterie są prawie martwe - wymień je. Nasadka reflektora jest dozwolona – dokręć ją. Styki elektryczne są zabrudzone – oczyść je gąbką nasączoną alkoholem.
Kategoria: Lampy czołowe
Waga: 0.078 kg

Bądź pierwszą osobą, która napisze post do tej pozycji.

Nie wypełniaj tego pola: