Ładująca lampa rowerowa Fenix BC26R

Marka: Fenix
Dostępność W magazynie w ciągu 1 tygodnia
Kod: BC26R
552,27 zł 449 zł bez VAT
Ładująca lampa rowerowa Fenix BC26R
Marka: Fenix
Potężny akumulator Fenix BC26R zapewnia strumień świetlny do 1600 lumenów (ANSI) o zasięgu do 169 metrów. Zasilacz to wymienny akumulator litowo-jonowy typu 21700 o pojemności 5000 mAh, który znajduje się w zestawie i jest ładowany przez złącze USB-C bezpośrednio w latarce. Źródłem światła jest nowoczesna dioda Luminus SST-40. Specjalnie zaprojektowana optyka tworzy bardzo szeroki stożek świetlny, który płynnie oświetla cały obszar przed rowerem pod kątem 100°, dzięki czemu świeci nawet w miejscach, których konwencjonalne lampy rowerowe nie zakrywają. Konstrukcja uchwytu pozwala na szybki montaż i usunięcie światła na kierownicy bez użycia narzędzi, uchwyt pozwala również na szybkie zdjęcie latarki, dzięki czemu może być również używany jako wysokowydajne światło ręczne. Uchwyt może być stosowany na wszystkich kierownicach o średnicy od 22 do 32 milimetrów. Fenix BC26R oferuje w sumie pięć cyfrowo regulowanych trybów zasilania z maksymalnie 65 godzinami pracy na baterii i migotaniem. Światła rowerowe Fenix zapewniają wysokiej jakości oświetlenie do nocnych treningów, regularnych dojazdów do pracy i wyścigów wytrzymałościowych. Wszystkie parametry lampy (strumień świetlny, czas pracy akumulatora, wodoodporność i poświata) mierzone są zgodnie z NORMĄ ANSI/NEMA FL 1-2009. Parametry lampy rowerowej Fenix BC26R Zastosowano mocną diodę LED Luminus SST-40 o żywotności 50000 godzin. Łącznie pięć trybów mocy: 1600 lumenów (3,5 godziny*) -> 600 lumenów (9,5 godziny) -> 200 lumenów (18 godzin) -> 50 lumenów (65 godzin) -migotanie > (pulsacja od 50 do 600 lumenów). Jeden akumulator litowo-jonowy typu 21700 5000 mAh (dołączony do opakowania) służy do zasilania, w nagłych wypadkach możliwe jest użycie jednej baterii litowo-jonowej 18650, ale konieczne jest wykupienie redukcji ALF-18.  * Przy długotrwałym korzystaniu z najwyższej mocy latarka może się nagrzewać i aktywować inteligentną funkcję ochrony przed przegrzaniem, która automatycznie zmniejszy moc. Cyfrowa regulacja mocy. Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowania baterii, przeładowanie i zabezpieczenie przed przeładowaniem akumulatora. Specjalnie ukształtowana optyka tworzy stożek świetlny łączący szerokie oświetlenie peryferyjne i zasięg do 169 metrów (7158 cd). Latarka jest przymocowana do uchwytu za pomocą mechanizmu szybkiego zwalniania, który pozwala na jej natychmiastowe i bezpieczne ponowne złożenie równie szybko. Gumowana konstrukcja rękawa wspornika zapewnia mocne i bezpieczne przymocowanie latarki do roweru z prostą i niezawodną regulacją kierunku oświetlenia. Kompatybilny z kierownicą o średnicy od 22 do 32 milimetrów. Kierunek oświetlenia można ustawić w trzech krokach na boki w zakresie około 30°. Pamięć dla ostatnio ustawionego trybu wydajności (z wyjątkiem trybu migania). Wykonane z aluminium hartowanego samolotem typu A6061-T6. Wodoodporny i pyłoszczelny zgodnie ze standardem IP68 (testowany pod wodą na głębokości 2 metrów przez 30 minut). Odporny na uderzenia z wysokości 1,5 metra. Wymiary światła 11,3 cm x 2,9 cm x 2,7 cm. Lekka waga 155 g (z baterią). Zawartość paczki: latarka, uniwersalny uchwyt na kierownicę, bateria Fenix 21700 o pojemności 5000 mAh, USB-C, zapasowy pierścień uszczelniający, gumowe wkładki do uchwytu kierownicy. Latarkę można kupić uchwyt na kierownicę do drugiego roweru, uchwyt Fenix ALD-08 na kask rowerowy lub płaską kierownicę aerodynamiczną szosową, adapter Fenix ALD-10 do montażu światła w mocowaniach GoPro. Możesz również kupić adapter USB do sieci i adapter USB do samochodu, adapter USB obsługujący szybkie ładowanie i kolorowy USB-C. Korzystanie ze światła rowerowego W fabryce może znajdować się nasadka izolacyjna wewnątrz latarki na akumulatorze. Wyjmij go z baterii przed pierwszym użyciem. Aby go włączyć lub wyłączyć, przytrzymaj przycisk boczny przez około 0,5 sekundy. Latarka zawsze włącza się do ostatniego ustawionego trybu (z wyjątkiem migania), możesz przełączyć kolejne poziomy mocy w dowolnym momencie podczas pracy za naciśnięciem jednego przycisku. Aby przełączyć się w tryb, szybko naciśnij dwukrotnie przycisk. Wskaźnik pojemności baterii (ważny tylko przy zasilaniu akumulatorem litowo-jonowym 21700) - gdy latarka jest wyłączona, naciśnij przycisk raz na krótko, a następnie dioda LED wskaźnika przy przycisku świeci się przez trzy sekundy. Zielone światło wskazuje naładowaną baterię powyżej 75%, zielona lampa błyskowa oznacza ładunek 75-50%, czerwona lampka wskazuje 50-25%, a czerwona lampa błyskowa wskazuje mniej niż 25%. Wskaźnik LED świeci się również, gdy latarka jest włączona, dzięki czemu użytkownik jest stale informowany o stanie baterii podczas jazdy. Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowania baterii - jeśli pojemność baterii spadnie poniżej bezpiecznego poziomu, latarka automatycznie przełączy się w niższe tryby zasilania, aby zapewnić jak najdłuższą żywotność baterii (latarki nie można później przełączyć na wyższe tryby). Jeśli bateria zostanie krytycznie rozładowana, przycisk zacznie migać na czerwono. W takim przypadku zalecamy jak najszybsze naładowanie latarki, aby uniknąć wyłączenia elektroniki ochronnej wbudowanej w baterie, a tym samym wyłączenia światła. Inteligentne zabezpieczenie przed przegrzaniem - po przekroczeniu temperatury 60 °C latarka automatycznie będzie stopniowo zmniejszać moc, po schłodzeniu poniżej tego limitu, najwyższe tryby będą ponownie dostępne. Ładowanie Otwórz gumową pokrywę złącza USB-C na spodzie latarki i użyj dołączonego USB, aby podłączyć go do komputera, power banku, zasilacza USB lub adaptera USB CAR. Podczas ładowania przycisk świeci na czerwono, po pełnym naładowaniu świeci na zielono. Czas ładowania wynosi około 4 godzin. Zastosowana bateria litowo-jonowa nie cierpi na efekt pamięci, dzięki czemu latarkę można naładować w dowolnym momencie. Podczas ładowania latarka może być używana w nagłych wypadkach, ale tylko w najniższym trybie 50 lumenów. Po naładowaniu i wyjęciu przewodu zasilającego należy uszczelnić nasadkę złącza USB-C. Ostrzeżenie Nie demontuj uszczelnionych części w głowicy latarki samodzielnie, naruszy to gwarancję. Jeśli gumowe pierścienie ochronne wydają się uszkodzone po długim okresie użytkowania, wymień je. Pierścienie muszą być również smarowane, aby zapobiec erozji gumy. Przestrzegając tych zasad, latarka będzie odpowiednio zabezpieczona przed wodą. Jeśli latarka, nie przełącza się na wyższe tryby lub nie świeci, może to być jedna z następujących przyczyn: Bateria jest prawie rozładowana, ładuj ją lub wymieniaj. Styki wewnątrz latarki są zabrudzone – wyczyść je watą nasączoną alkoholem. Nasadka baterii jest luźna, dokręć ją. Gwarancja Pięć lat gwarancji na latarkę, dwa lata gwarancji na baterię.
Kategoria: Inne światła LED
Waga: 0.155 kg

Bądź pierwszą osobą, która napisze post do tej pozycji.

Nie wypełniaj tego pola: